Gemenskapshelgen 2023

Helgen den 22-24 september är det dags för gemenskapshelg med Korskyrkan. Vi kommer att hålla till på Hjälmargården. Helgen startar på fredag kl. 19.00 med incheckning och kvällsmat. Vi avslutar efter lunch på söndag och bussen avgår mot Uppsala igen vid 13.30.

Anmälan görs senast 10 september via formuläret nedan. För frågor kontakta info@korskyrkanuppsala.se.
Betalning görs antingen via Bankgiro 550-2752. Märk med initial och efternamn ex. ”S. Svensson”.
Eller Swish: 123 0242 107 (OBS, INTE vanliga kollektnumret) märk med initial och efternamn + gemenskapshelg ex. ”S. Svensson gemenskapshelg”.

Anmälan har tyvärr stängt. Prata med Lars-Åke Granath 070-6550266, larsake.granath@gmail.com om du behöver ändra några uppgifter eller fråga nåt.

Vissa rum har egen dusch och toalett. Dessa kommer att fördelas efter behov.

Informationen du lämnar i det här formuläret kommer att lagras på en molntjänst i EU. Läs mer om vår personuppgiftsbehandling.