Sporthall

För hyra av sporthall kontakta bokning@korskyrkanuppsala.se
Hallen är tillgänglig för uthyrning mellan 06.00 – 23.00 måndag till lördag och 16-23 söndag.

Mått

Längd 20,7 x Bredd 11,8 m. Höjd 7 m på lägsta punkten (sluttande tak)

Underlag

Sportgolv

Omklädning

Dam-, respektive herromklädningsrum på ca 10m², med vardera två duschar samt badrum med tillgänglighet för till exempel rullstolsburen.

Utrusning

• Två basketkorgar monterade på kortsidorna, justerbar höjd mellan 2,60 m och 3,05 m
    • Volleybollstolpar och nät
    • Badmintonstolpar och nät
    • Minitennisstolpar och nät
    • Innebandymål

Övrig utrustning tillhandahålls av hyrestagaren.

Hyrestagare av sporthallen tilldelas en digital nyckelbricka som ger tillträde till hall och omklädningsrum 30 minuter före och 30 minuter efter varje hyrtillfälle.

Enstaka bokningar 475 kr/timme
Terminsbokning (minst 10 tillfällen) 400 kr/timme
Helårsbokning 375 kr/timme

För att göra en bokningsförfrågan av Sporthallen, skicka ett epostmeddelande till bokning@korskyrkanuppsala.se så behandlar vi din förfrågan så snart vi kan.

Priserna gäller från och med 2024-01-01, med reservation för eventuella förändringar.